tisdag 8 april 2008

Ledig!

Idag e ja ledig! Hann med mycket igår. Jobbade, klippte mig och åkte till Skövde o ut till Elin en sväng. Mmmmmm blev ett eller två glas för mycket vin igår hihi så idag har ja sovit läääänge! Kalle va nog sådär nöjd på mig...

Nu färgar jag mitt hår o ska börja packa upp lite lådor. Sen ikväll ska vi fika med Harry o Lina. Ska bli skoj för det va typ en miljon år sedan vi sågs känns de som!

Förra veckans lista:
(x) Åka till det nya jobbet och hämta shema m,m.
(x) Hämta lådor hos Totta o Päff.
(x) Börja packa.
(/) Repa + lägga sång på lördag (repade i torsdags men det blev ingen inspelning i lördags)
(x) Hinna röra på mig (gått till jobbet heöa veckan)
(x) Gå till bankem. Ordna VISA kort och sätta in pengar.
(x) Säga upp träningskortet hos studioaktiv.
(x) Ringa till olika företag o meddela flytten.
(x) Orka jobba haha

Hann med mycket förra veckan. Nästa vecka ska ja:
( ) Repa med pöjkarna
( ) Repa med Körsbärsfettorna
( ) Packa ännu mer
( ) Åka till tippen
( ) Festa med Totta o co
( ) Ha visning på lägenheten
( ) Tvätta
( ) Köpa en klänning

Inga kommentarer: