tisdag 30 september 2008

Hösten


Ibland förväntar man sig mer av vissa än man får. Det tynger mitt hjärta. Nära ena dagen men långt bort nästa dag. Vet ju hur personen ifråga är men tycker ändå att det är synd o ja känner att en tår tränger fram bakom mitt ögonlock... Är det så svårt att visa lite intresse för saker som berör mitt liv o inte bara denne persons så kanske detta är det bästa. Men att inte ens kunna lyssna på mitt band eller kunna bry sig om vad som händer med Kalle, att ens knappt höra av sig? Ja jag vet inte å det enda ja vet är att de tynger mig...

Hösten är så vacker! Ja har verkligen njutit av dessa underbara dagar vi haft med sol!

1 kommentar:

Ameyo sa...

Är det den jag tror?

Du Äslkade syster, skaka av dig! Den som blir ensammen är den som inte bryr sig. Du har många runt dig som älskar dig o vill dig oerhört väl. Som tycker att Kalle är det bästa som hänt dig! Som kommer komma o stötta dig nästa helg. Jag är så glad att ditt liv flyter på o att du är lycklig! Jag älskar dig sys:-)