söndag 26 april 2009

Söndag

Idag har jag hunnit med en massa. Jag har bakat bröd, spelat en massa gitarr och pluggat. Nu sitter jag här och känner mig ganska nöjd med tillvaron =)

Igår var jag o mamma o shoppade i Göteborg. Var riktigt mysigt. Nu har jag köpt alla kläder till bröllopet. Var inne i en riktig underklädes butik och handlade korsett, trosa och stay ups. Kommer att bli riktigt snygg till bröllopet. Var en skoj upplevelse att få så mycket hjälp och tips. Kostade dock 1700 kr men de va de värt.

Har nog missat att skriva det här men jag o Kalle går på diet just nu med. Inga kolhydrater på 2 veckor nu men i veckan ska ja börja fasa in bra kolhydrater. Har varit spännande att prova på, trodde aldrig jag skulle fixa det. Konstigt nog har det gått förvånade lätt för både mig o Kalle.

Inga kommentarer: