tisdag 6 oktober 2009

Huset

Har varit på min praktik i 1 1/2 vecka nu oxå. Är på Vuxenpsykiatriska mottagningen i Skövde. Underbart att slippa pendla. Någon gång i framtiden kanske jag kan få ett arbete där, vore toppen bra. Trivs hur som kanon bra och dagarna fylls med nya intryck just nu, får njuta de ytterligare 3 veckorna jag har kvar.

I natt är det sista natten i lägenheten...skrämmande så fort tiden går! Så ikväll blir det till att packa å skura inför morgondagen. Vi kommer att sova på en luftmadrass tills på lördag då flyttlasset med möblerna kommer. Känns underbart att få uppleva detta STORA med min underbare man =) Fick precis nu sms från Fredrik att huset stor redo nu hihi så pirrigt! Enda som känns är att jag kommer att sakna DIG HANNA min braiga granne. Men vi måste ses lika mycker ändå!

1 kommentar:

Hanna sa...

Kommer sakna dig med!! men som sagt, det är ju inte långt till skultorp :)