tisdag 15 december 2009

Vackert!

SÅ här vacker var himlen en av morgnarna förra veckan! Jag stod och verkligen njöt av utsikten en lång stund.

Nu har vi äntligen gjort färdigt alla uppgifter i Ledarskap kursen!! Känns kanon skönt då jag faktiskt inte behöver plugga under juldagarna. Uppsatsen är på uppstart. Kommer att ta mycket kraft men sen e det slut på skolan. Då ska jag banne mig inte läsa på länge. Har förresten inte berättat att Edibe på Öppenvården i Skövde erbjöd mig en tjänst på dagsjukvården. Haha fick sån ångest över att hon kom med det nu när jag precis hade tackat ja till Carita. Hur som har ja tackat nej till Edibe och valt att stanna på de uppdraget Carita gett mig. Jag vill till Öppenvården men det får vänta då detta andra uppdrag känns väldigt spännande då ingen tidigare haft ett sådant uppdrag på avdelningen. Tror det är bra att ha det i bagaget längre fram. Sen försvinner ju inte öppenvården. Jag hade lovat Carita och vill absolut inte svika henne då hon är en underbar chef. Jaja hur som var detta lite komiskt tyckte jag, från att inte ha någon dagtid och ha det som en av de högsta drömmarna så hamnade ja i att ha två tjänster att väla emellan. Valet kommer att vara rätt det vet jag redan!

2 kommentarer:

Hanna sa...

det tror jag med gumman!

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Karma tror jag!
Klart du ska ha två jobb att välja mellan så ambitiös som du är! :)
Vad skönt att du kan vara lite ledig i juldagarna! Ladda upp med ny energi till slutspurt och uppsats. :)
Ta hand om dig!
Kram