söndag 12 juni 2011

Sweden Rock!!

Vi har haft det helt underbart!! Vi kan börja med vädret. I onsdags när vi kom ner var det varmt å soligt. På natten börja det vräka ner regn men sen på torsdagen höll de sig bara mulet till en början. På kvällen kom de lite regn igen men inte alls lika mycket. Fredagen var de molnigt men ändå okej för att sen på lördagen bli kanon fint å soligt väder! Nog om detta nu till banden. Vi har sett massa band men till de absolut bästa hör Down. Phil Anselmo å grabbarna var verkligen i topp. Röjde utav bara helvete :D Är den bästa spelningen ja sett av de fyra ggr jag sett dom. Sen är ju Phil fint ögongodis haha. Sen var BSL toppen bra med. Vr ju första gången jag såg dem å jag blev absolut inte besviken. Men sen kommer ja nog till festivalens absolut bästa å de var OZZY!! Wow säger ja bara!! Det var magiskt!! Stämningen var på topp å gubben kan verkligen rocka loss. Kan nu förstå att Kalle är kär i karln för nu har ja allt förälskat mig ja med hihi.

Har varit så bra festival! Roliga människor, öl, sol, bra band å massa mys med hjärtat. Vi har verkligen sett mycket band med! Men nu är det skönt att vara hemma å ha Mila hos sig igen. Har saknat henne så de värkt i mitt hjärta!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: