fredag 8 juli 2011

Ja å Olga

Jag verkligen älskar
Olga Rönnberg! Hon ger mig så otroligt mycket i min träning å kost! Sen att man får tänka till ibland skadar ju inte haha. Tänk att för ett år sen satt jag med min mage å var totalt otränad å nu är jag i mitt livsform. Underbart! Har funderat en del det sista på att folk tycker jag går in för mycket för det... Om ja tackar nej till en bulle blir de ett fasligt liv om det men nu har ja bestämt mej själv för att skita i det! Jag mår inte bra av att alltid äta skitsaker! Jag mår bra av att ta en bulle ibland, å de gör jag men inte varje dag. Ska nu i fortsättningen inte skämmas för att jag avstår, när jag väl gör det utan känna mej glad för min skull. Alla väljer vi själva hur vi vill leva och jag klandrar ingen som tar Bullen varje dag men då förväntar jag mej att ingen ska klandra mej heller. Samma med träning. Vill man träna så gör de vill man det inte så låt bli då men klandra inte mej som tränar. Jaja nog tjatat om detta med avslutningen att ja tänker inte skämmas eller ha dåligt samvete för hur jag väljer att ta hand om min kropp! Jag är stolt över mina resultat! :D

- Posted using BlogPress from my iPhonen

4 kommentarer:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Jag tycker att du gör helt rätt. Det finns _ingen_ människa som egentligen mår bra av/behöver skräpmat, oavsett ålder eller form!
Har man väl vant sig av med fikat och snacksen så är det inte ens svårt att tacka nej sen. Så varför äta det?! :D
Gällande träning så är kroppen gjord för att röra på sig så möts man av oförståelse är det nog personer som egentligen är avundsjuka över att de inte har samma motivation.
Jag hejar på dig!
Fortsätt ta hand om dig. Det kommer du vinna massor på!
puss

Hanna sa...

precis!! håller med dig helt :)

Sjöstrand sa...

Tack mina fina <3 puss på er!!

Sara Sandin sa...

Jag är jätte impad över dig! Önskar jag va lika motiverad! :) Ska bli det, en annan dag... ;) Så tycker att du ska vara stolt över att du står över den där bullen ist! Det hade jag varit. Skit i dom andra! ;)
Fortsätt kämpa! :)
Kram på dig!