söndag 25 maj 2008

Ännu en helg har gått



Jädrar så fort tiden går. Denna helgen har jag hunnit med en del trots att ja jobbat. I fredags var jag på The Haunted på Valhall, Slug spelade förband. Va tvungen att lägga ut denna bilden då min karl e så kändiskåt Hahaha Spelningen var helt okej. Innan satt ja hos Sleif o där träffade ja två riktigt goa människor som ja förhoppningsvis får se mer av på Sweden rock =)

I lördags sov jag nästan hela förmiddagen o sen bar det av till jobbet. Efter de blev de Pollys o ESC finalen. Vet inte vad ja ska säga om denna tillställning men ja kan ju inte låta bli att titta. Rätt låt vann enligt min mening. Men myset o Pollys va de bästa!

Idag har jag jobbat o sen va ja o Kalle på morsdag middag hos mamma o pappa. Såååå god mat hade de gjort. Sen har ja suttit i en bil medans Kalle klippte sin mammas gräsmatta...inte lika kul :P Nu ska ja allt krypa upp i soffan o bara mysa me min bambi! Förresten bara en vecka kvar till semester o Sweden Rock!!!

Inga kommentarer: