torsdag 5 februari 2009

Number 1


Imorgon får äntligen jag o älsket lite egen tid. Har blivit dåligt med de denna veckan. Fullt upp båda två. Jaja imorgon ska inget störa oss! Stänger kanske av mobilen till och med haha

Idag sprang jag på Madde på Feelgood! Så skoj att springa på folk man inte sett på evigheter. Vi gick hela grundskolan tillsammans men sen gick vi helt skilda vägar. Gjorde så med alla min gamla vänner. Funderar om det kanske är så ibland att man hittar sig själv först på gymnasiet...eller i alla fall gjorde ja det. Men det e klart jag kan faktiskt undra över hur alla har det nu. Jag och Johanna umgicks dagligen i många år och nu pratar vi endast när vi ses. Konstigt det där med att vänner kommer och gå. Så tänker man ju aldrig när man är mitt i det. När jag tänker efter har jag allt bytt ut några nu med men ja har några kvar oxå. Jaja så e de nog för alla!

Inga kommentarer: