onsdag 20 maj 2009

Dagen innan...

Det kommer inte riktigt bli som ja trodde med den stora dag som vi väntat på. Glädjen har inte helt återfunnit sig.... Tomhet fylls med ilska över hur detta kunde hända. Tankarna har börjat snurra åt rätt håll i alla fall. Kanske kan dagen bli bra? Kalle är helt övertygad å de e de viktigaste just nu. Fick komma till Lina å fixa naglarna igår å denna tid betydde så otroligt mycket för mig. Få lov att känna mig som en nästan helt normal brud innan ett bröllop. Tack för den stunden Lina å Harry den värmde mer än ni kan förstå! Allt har ställts på sin spets med dela glädje och sorg.... Du kommer att vara saknad Björn!!

Nu måste allt bara flyta på! Jag ska gifta mig med mannen jag älskar å de finns inget som kan göra mig lyckligare!

1 kommentar:

Lina L sa...

Tack själv min vackra för att du finns, för ett underbart bröllop och för att vi fick dela detta med dig och Kalle. Nu längtar jag massor tills ni hör av er och vill träffas =) RING SNART! massa pussar och TACK själv