måndag 18 maj 2009

Möhippan!

I lördags var det möhippa! Dagen började med att mina underbara vänner ringde på dörren klockan 12:30. Fick på mig en ögonbindel å ut i bil med Malins mamma som körde. Misstänkte att vi åkte till billngehus å ja hade alldeles rätt. Efter en Låååååång promenad kom vi in i ett omklädningsrum där jag fick ta av mig alldeles naken hihi på med en bikini efter denna förnedring. Fick en helkropps massage, de va verkligen vad jag behövde! Så underbart! Sen badade vi å drack campange. Ner till Hanna å mig å jag fick order om att ta på mig en vit t-shirt. Fattade varför efter stund då Anna fick ta på sig sitt favoritplagg: En jeansväst haha. Stod blivande fru Sjöstrand på ryggen. Kalle första fråga var om ja fått den eller om de skulle ha tillbaka den. Karl till att gilla västar! Som huvudbonad fick jag en rosa tiara med slöja på. Riktigt snygg gick vi vidare till bowlingen. Jag var dålig som vanligt på det men de var hur skoj som helst! Efter detta blev det mat på husaren. Har saknat hamburgare sen ja började dieten så de blev en Ladys burger. Så gott det var! Sen gick vi hem till Hanna igen å fortsatte festandet. Hamnade på Husaren igen å jag hade kanon skoj! Var en kanon kväll å ja kan lova att jag mådde som ja förtjänade dagen efter. Önskar man hade möhippor oftare så nu får ni alla mina vänner gifta er snart.

Nu blir det tandläkaren å sen jobb. Bara 3 dagar kvar! Hjälp!

1 kommentar:

ema sa...

fan vad gott det låter med kompisar som fattar att man ska bli omhändetagen och inte förnedrad, 5 + för den!
Förvara gärna koaffen så att floret får hänga ner, som att lägga den i bokyllan så att floret hänger över kanten. Då kommer det att hålla formen bättre för dig.
Kram på dig och lycka till