måndag 22 juni 2009

Midsommar å AC/DC

Vilka dagar jag har haft. I tre underbara dagar har jag varit ledig nu å dessa har fyllts med goda vänner, go mat å en massa bra musik! På midsommarafton var vi hos Maria å Mårten. Mysigt värre med en massa underbara vänner. Midsommar dagen spenderades i soffan och typ 5 filmer på burken. Söndagen hände de däremot grejor då vi var å tittade på AC/DC! Sicken grej det var! Så nu kan ja bocka av ett av mina måste ha sett band.

Denna veckan händer det ytterligare saker. Tisdag är det tyvärr Björns begravning. Skönt på ett sätt att dagen kommit men det känns ändå overkligt... Men som tur är har vi roliga saker att de framemot en vecka som denna oxå, WEST COAST RIOT!!






2 kommentarer:

daniel sa...

Ah, ni kommer till WCR? Jag har ju en DVD till er som jag glömt posta :( Då tar jag med den på torsdag istället! Ses där, be din make att ringa mig när ni kommer dit.

Sjöstrand sa...

Ska bli! Vi började allt undra vart den tagit vägen :P