torsdag 26 november 2009

Cykel!

Jag har varit på jakt efter en cykel länge å imorses hände det! Jag hittade denna söta cykel på blocket, precis en sån ja vill ha: Röd, tre växlad, korg. skydd på bakdäcket å ja en damcykel. Har tittat ett tag men inte hittat något men nu så e ja en stolt cykel ägare. Ja menar man kan ju inte bo i hus utan att ha en cykel. Ett steg närmare Svensson hihi

Idag är jag ledig. Ska städa, gå med stavarna å repa med töserna. Vi har allt börjat få lite fart på skrivandet igen, skoj att repa nya låtar.

Nu kan jag gå ut med min lilla hemlighet jag haft: Jag har fått en dagtid på mitt jobb!!! Chefen ska idag berätta detta för mina medarbetare. Jag har vetat detta i typ en vecka men inte fått säga något innan hon hunnit informera de andra. Känns underbart bra! Nu kan ja stanna i Falköping på min underbara arbetsplats men med de arbetstider jag vill ha. Jag ska driva lite olika processer på avdelningen. Ska bli spännande att sätta händerna i nåt nytt å utvecklande. Passar mig fin fint!

1 kommentar:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Nämen Anna, denna glada nyhet om jobbet visste jag inget om! Grattis! Jag är jätteglad för din skull! Kram min fina vän!