onsdag 4 november 2009

Iphone

Nu va jag ÄNTLIGEN ägare av en vit Iphone 3GS. Har fixat å donat med den i nästan ett helt dygn men nu börjar ja fatta hur den funkar haha lite trög. Har satt mig in i hur Itunes funkar med, tog tid innan jag fattade hur man fick filer som ljudböcker men nu så!

Annars har jag vaccinerat mig emot Svininfluensen i måndags å ja blev riktigt dålig efter det. Ont i min arm å ja har haft feber. Nu börjar det bli bättre i alla fall. Med tanke på vår resa till Thailand i februari så var det tvunget att utsätta sig för det. Vet inte riktigt vad ja tror om influensan å dess allvarlighet men men. Vore inte skoj att bli sjuk i Thailand. Nu ska jag åka å jobba natten. Känns okej för ja kanske hinner plugga lite. Sjukt mycket med skolan nu men ja försöker tänka på att det inte är så långt kvar nu. E ju färdig i Juni =)

1 kommentar:

Hanna sa...

weee! mkt kul å se fram emot! jag vill oxå ha ny mobil.. men 12 dec.. då jävlar!! :)

puss å löööv