tisdag 12 januari 2010

Snart så...

e skolan slut!!! Eller ja vecka 22 är det helt slut men nu känns det ändå som jag ser ljuset i tunneln. Idag är det avslut på kursen vi läst nu, Ledarskap. Sen från och med nästa vecka är det uppsatsen som gäller fram till vi slutar. Inte en massa små arbeten utan istället ett stort. Känns motigt men samtidigt kommer det gå av bara farten bara man kommer igång ordentligt. Å vi har börjat och har faktiskt kommit så långt att vi ska ut och intervjua nu. Att jag blir borta en månad gynnar inte arbetet direkt men jag fick en hel vecka studier när jag kommer hem. Kanon bra för då kan jag lägga fokus på det ordentligt! Så som sagt idag är det sista dagen på denna kurs och vi går i skolan 13-16:30 så snart ska jag bege mig mot Borås...

1 kommentar:

Lina Lundberg sa...

Tänker på dig!