måndag 11 oktober 2010

Höst!

Jag älskar verkligen hösten!! Helt underbart vackert ute!! Alla färger bara lyser upp en så fin dag som denna. Ja å Mila har precis varit ute på vår timmes promenad. Har fått ont i min hals igen, attans tredje gången på två veckor, så träning får vänta :( ville ju verkligen komma igång! Jaja ja får mitt pass av min PT först på lördag så ja får väl se de som startskottet. Skönt att de är så många veckor sen förlossningen nu så att de är okej att träna igen!

Mjölkproduktionen verkar ha ökat igen å ja tror de berodde på att ja fått min mens igen... Hade hoppats på att inte få den medans ja amma men men. Så nu börja ja med mini pillren igen, tror inte de berodde på det då. Här ska de inte bli nån ny liten bebis än!

Mila är så duktig nu!! Sover från 23 till 05 nästan varje natt. Så skönt att få sova lite igen. Imorse vakna hon inte ens förrän kl 06.

Ikväll blir de barn hlr och olycks utbildning!!

1 kommentar:

Ameyo sa...

Aha!
Pling!
Såklart att det var det!
Så var det för mig med, med Elias.
Det ligger tydligen i vår släkt att ha det så :-)

Kram på sig!