onsdag 17 november 2010

Funderingar

Har sista dygnet funderat en hel del på vad en vän innebär för mig. Jag har många goda vänner som jag älskar å skulle stötta till hundra men som alla andra har jag personer runt mig som kanske uppger sig för att vara nåt de inte är. Jag fick ju lära mig detta den hårda vägen för inte allt för längesedan... ja kan fortfarande sakna ändå?! Blir arg på mig själv när ja känner så då den vänskapen inte kommer att återupptas! Jag vill bara ha människor runt mig som faktiskt på riktigt bryr sig å vill mig väl. Man får tabba till sig å kan döma folk efter att endast ha träffat dem några få gånger men är inte det stora att kunna lägga sina fördomar åt sidan å ge personer ett nytt försök? Jag försöker in i det sista att inte döma ut folk utan ge alla en ärlig chans om man sen efter de inte gillar den andre så är de okej men var ärlig med det. Ja ska sluta fundera på vänskap för denna gången men vet att tanken garanterat kommer att ploppa upp igen.

Idag har vi varit på babymassage å Mila verkligen älskar det =) Hon skiner som en liten sol när vi är där. Rim å ramsor tycker hon är extra kul. Snart kommer Anna å lilla Noel på besök å sen ikväll ska ja å Hanna gå på Afrodance. Jag var ju förra veckan å tyckte de var toppen skoj så nu får vi se va Hanna tycker!!

1 kommentar:

Sara sa...

Jag tror att en äkta vän är någon som är med en i båda mot och medgångar... Det är lättare att stötta någon som mår dåligt än på riktigt glädjas över någon annans lycka. Hoppas att du tycker att jag är en äkta vän! Vill och försöker vara det iaf! Kram =)