torsdag 5 maj 2011

P3

satte ord på vad ja gått och funderat på. Är det rätt att USA bara går in och avrättar nån? De verkar som att de inte var i självförsvar nu utan en ren avrättning. Jag är inte för dödsstraff och då kan ja nånstans inte heller tycka detta är okej vem det en va de sköt. Ja menar att jag att inte vara emot dödstraff och sen gå och tycka att det finns undantag. Att vissa brott ska dömas till döden för i såna fall är jag ju för dödsstraff. Jag tror Bin Ladin hade lidit betydligt mer inlåst bakom galler än vad han gör när han nu är död. För mig blir döden en frihet för honom. Jaja alla tänker vi olika kring detta men vem avgör när det är okej att avrätta nån och inte ifall ingen rättegång eller nåt alls behövs... Hm han kanske inte ens e död?! Jaja nog funderat kring detta nu!

Idag kommer den nya crosstrainern!! Jippi för den är såååå efterlängtad just nu =D Så nu har jag kört de sista passet på den gamla precis. Nu ska ja gå ner och göra jordgubbs kesella glass till att festa på i eftermiddag.

Inga kommentarer: