söndag 15 maj 2011

Snabba 30 dagar

I fredags var sista dagen på utmaningen. Är riktigt nöjd över mitt resultat. Bilder säger verkligen mer än tusen ord! De blev minus 5,5 cm i midjan och ner 2,5 kg. Gick ner för mycket men de får jag äta upp mig nu :) ska nu köras tungt med få repetitioner för att bygga muskler. Har njutit av att inte träna å äta vad jag vill denna helg. Vi har varit hos Kalles mormor fredag till lördag. Kom hem igen sent igår kväll å idag har vi bara myst. Vi har varit å köpt kläder åt Mila å tittat på eurovision. Så skoj att shoppa till Mila! Hitta skor, baddräkt, badpool, jeans, linnen å en body med KISS på.

Snart ska vi iväg å rösta. Se till alla nu att gå och rösta!! De e ens skyldighet å viktigt!! Annars får man inte tycka å tänka en massa sen för då blir ja arg.

Ikväll blir de mys framför tv me min älskade make :D Plus att vi ska äta god mat!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: