måndag 10 juni 2013

Gravid vecka 27

Vad de går fort!! Redan vecka 27. Börjar sakta men säkert börjat ta in att vi inom ganska kort tid har en liten hos oss. Läget är som innan. Jag har sammandragningar och vissa dagar gör de ont men tappen ser oförändrad ut än så länge. Jag känner mig lugnare och lugnare. Skulle barnet titta ut om några veckor redan är det ingen panik. Dessa barn brukar klara sig bra. Skulle ja lyckas gå en full graviditet så är de toppen bra!! Mår rätt okej just nu. Känner mig lugnare och är inte riktigt lika orolig. Skönt att få lufta hjärnan några dagar i veckan på jobbet med. Semester ledigheter med mera börjar närma sig med :D 

Fina magen i vecka 27

Snart dags att bege sig mot jobbet. Är trött idag då Mila låg inne hos oss i natt. Är inte bra på att sova bredvid henne så jag tassade in till hennes säng vid 03. Sover allmänt kass nu. Mycket drömmar och bebis som sparkar. Efter jobbet blir det till att ta ett lugnt styrkepass om kroppen tillåter de. Märker stor skillnad de dagar jag kört yoga eller styrketränat lätt för ryggen. Den mår bättre då. Har fått lite känningar i den nu men de är ju fullt normalt :D 

Inga kommentarer: