tisdag 4 mars 2008

Ledig dag

Idag har jag hunnit med massor. Vaknade i Skövde redan vid 07, helt otroligt att ja vaknade av mig själv och var utvilad! Har aldrig hänt innan. Efter det åkte ja med bil hem till Borås. Satt och pluggade en timme sen blev det Knalleland och lunch med Candra. Va så länge sen vi sågs så de va riktigt skoj. Köpte mig ett nytt underställ. Åkte hem och packade, duschade och gjorde i ordning mina naglar. Sen kom min älskade Karlsson på besök. Första gången på två år som vi verkligen hann prata ordentligt. Han åker tillbaka till USA i maj igen...kommer kännas tomt att han åker igen men huvudsaken e ju att han e lycklig!

Vi får se om ja hinner skriva mer innan ja åker till Vemdalen och åker bräda annars återkommer jag på måndag nästa vecka. Kram på alla goa vänner!!

Inga kommentarer: