lördag 15 mars 2008

Trysil!!

Då kommer min blogg ligga nere i nån vecka. Kommer inte hinna att skriva som de ser ut. Imorgon bär det av till Trysil och där är vi till på fredag. Sen på lördagen efter det blir de stor fest på Slugpit för att fira min 25 årsdag. Söndagen kommer att spenderas bakis o på Måndagen blir det stockholm o DOWN =) Så nu e de bara roliga saker den närmsta en o en halv veckan!

Har hunnit med de ja skulle denna veckan oxå:

(x) Repa med Päff o co. (Bästa repet någonsin av oss)
(x) Packa inför Trysil resan.
(x) In handla mig en kjol till mitt 25 års kalas.
( ) Ringa farmor o farfar o tacka för kortet. (Väntar tills mitt kalas med att tacka)
(x) Ringa de sista inför festen.
(x) Spela spel o dricka lite vin med mina underbara vänner på fredag =)
(x) Jobba lördag o söndag o sen åka till Trysil direkt efter jobbet.


Tänker bara sätta upp två mål för nästa vecka:

( ) Ha sååååå skoj.
( ) Bara vara lycklig =)

Ha de så gott mina underbara vänner så ses vi om en vecka på lördagen!

Pussilou

Inga kommentarer: