tisdag 5 augusti 2008

Hinner aldrig...





Ja har för många internet sidor att pyssla me. Inte bra när det blir en last att uppdatera sidorna. Kommer nog att fokusera på denna sidan och lägga mindre tid på bilddagboken.

Har haft fullt upp i vanlig ordning. Jobbat, badat, grillat, festat, städat, repat och umgåtts med vänner =) Var hos min bror o Sara i lördags vilket var trevligt då ja inte hunnit träffa dem på länge.

Tur har inte varit med oss direkt de sista. Förra torsdagen råkade Prällen slå till en glasflaska på min tand så att en bit av min framtand lossnade...så idag har ja varit hos tandläkaren! Jag e totalt livrädd när ja ska dit så Kalle följde me mig. Trodde de skulle kosta skjortan oxå men hahaha ja betalade 15 kr!! Nån ny försäkring på 300 kr per år betalade resten. Det enda bra denna regeringen gjort! Hur som överlevde ja besöket... Sen igår kväll pajade diskmaskinen. Så då fick vi åka till Karlsborg o köpa en ny. Hittade en på blocket för 1500 kr med 3 års garanti kvar på. GPS i bilen har oxå pajat o likaså ett av 12 volt uttagen. Märkligt att om en sak pajar ska allt annat göra det oxå?? Så nu hoppas ja på att allt elände ska vända.

Har grejat en massa med Körbärsfettera det sista. Har fått kanon bra respons från alla vilket känns kanon bra =) Har fått två stycken spelningar. Den ena fick vi tacka nej till men den andra ska vi ev spela på. Blir i Oktober. Kan inte berätta allt om denna nu men ja kommer med mer info när vi vet. Så skoj!

Inga kommentarer: