tisdag 12 augusti 2008

Jag har blivit utmanad av Ameyo (Syster)

* Hur ser din att-göra-lista ut i fem punkter för idag?
1. Semster så inte att göra något!
2. Varit hos Hanna o kikat på nya låtarna =)
3. Fixat med körbärsfetteras sida på myspace.
4. Laga mat.
5. Mysa med min underbara pojkvän!

* Vad gjorde du för 10 år sen?
Ja du ja gick på högstadiet. Hade mycket märkliga vänner o en jädra dum pojkvän. Mådde inget vidare och förstod nog inte så mycket om vad livet innebär och att man måste göra olika val i livet.


* Vilka platser har du bott på?
Trollhättan, Skövde, Borås, Skövde, Borås och nu Skövde igen.

*Fem saker du skulle göra som biljonär!
1. Skänka bort pengar till väl behövande.
2. Köpa mig ett hus.
3. Jobba 50%.
4. Betala av mina små skulder.
5. Hjälpa mina nära och kära.

Regler som följer med utmaningen:
- Svara på alla frågor
- Välj ut fyra personer som du vill skall svara och utmana dem i deras bloggar- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen

Jag utmanar: Hanna, Lina, Totta, Jonatan och syster men hon har ju redan gjort den hihi

1 kommentar:

Hanna sa...

sååå.. då var det gjort =)