söndag 10 augusti 2008

Stockholm!

Då va man hos syster då. Kom fram igår. Körde bil hit o tyckte att ja startade i bra tid men attans att man skulle hamna mitt i ett åskoväder utan för arboga. Fick köra i endast 30 km/h i ca 1 timme. Suck o stön regnade så ja inte såg ut överhuvudtaget knappt. Ändå finns det idioter som ligger o kör om o hetsar. E dom mindre rädda om sina liv? Eller tror dom att dom e odödliga? Hade varit roligare om Kalle varit med i bilen men han var på bröllop o kommmer upp med idag.

Jaja sen kom ja i alla fall fram o vi åt kräftor o drack Gin o öl. Ja o syster skulle gå ut men det slutade me att vi fastnade sittandes vid köksbordet o bara pratade =) De va riktigt skoj att hinna o bara prata med syster. Min fråga blir efter detta samtal vad är lycka?

Vaknade imorse o har nu återigen kanon ont vid svanskotan. Detta bekymmer hade ja i vintras men nu har det återvänt me full fart! Så de blir nog läkare i veckan... Nu e snart Kalle här så ja får gå o göra mig i ordning lite.

3 kommentarer:

Ameyo sa...

DU är utmanad

Ameyo sa...

Hur menar du med frågan "Vad är lycka" ??
Jag blev lite nyfiken på vad jag startade för tankar hos dig?

:-) :-)

Sjöstrand sa...

Ja du ja tror hela situationen väckte en hel del tankar. Men ja tror ja konstaterade att man kan bara göra sig själv lycklig =) Har svarat på utmaningen!