måndag 1 december 2008

Hemma!

Resan hem gick kanon bra. Kalle åkte med samma plan som mig hem i slutändan ändå, tanken var först att han skulle stannat och jobbat men så blev det inte. Igår när vi landade var vi jätte TRÖTTA. Sen var det ju bara att försöka hålla sig vaken till kl 22 hihi inte så lätt då man varit vaken hur länge som helst! Men det gick och nu har jag sovit i nästan 11 timmar och är utvilad känns det som. Får väl se om jet-lag kommer krypandes snart, har trots allt levt efter amerikansk tid i 3 veckor och där är den 04:30 på morgonen nu.

Så nu e det tillbaka till det riktiga livet igen och jag ska jobba redan ikväll. Suck vad tiden gott för fort! Jaja inget att grunna på och sen får jag ju inte glömma allt det roliga som kommer oxå =) Ska ju repa med Fettera på onsdag och det har jag saknat! Nopps nu ska här fixas lite innan jobbet och mer bilder kommer när tid finns! Köss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad åt du idag nu då? ;-)
Hör gärna av dig när du hinner =)
Kram