tisdag 2 december 2008

JÄVLA SKIT!!!!!

Sov kass som attan i natt och sen upp och iväg mot skolan. Men den gubben gick inte!! Fick punktering på höger bakdäck mellan Falköping och Ulricehamn... Körde åt sidan och fattade att jag var vid West Vilt. In där och fick en kopp kaffe och började försöka lösa situationen. Fick efter många men och om tag i en bärgare som meddelade att han inte kunde vara oss mig förrän om en timme! Då hade jag redan suttit där i en timme, så kul... Hur som kom han till sist och bytte däcket men avrådde mig från att köra vidare mot Borås utan tyckte istället att jag skulle köra tillbaka till Skövde och in med bilen på verkstad. Suck!! Så jag fick ligga i 60 km/h hem och nu sitter jag här med ÅNGEST. Fan missade ytterligare en föreläsning och jag som redan ligger efter. Inget att göra något åt men humöret är minst sagt på botten just nu... Måste försöka plugga men hur ska ja få ork till det nu???

2 kommentarer:

Crowfoot sa...

Kram på dej Anna! Vissa dagar suger men det löser sej i sista änden ändå vettu.

Lela sa...

Banan sa att du kan få låna hans bil om du vill, den får aldrig punka! Kramis lilla annabög vi saknar dig!!