tisdag 30 december 2008

2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut ?
Jag har förlovat mig med den bästaste Bambi. Planerar bröllop den 21 maj =) Sen måste ja ju säga min underbara semester med Bambi, USA i 3 veckor.

2 Gav du några nyårslöften ?
Har aldrig brytt mig om något sådant....

3: Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. Harry och Lina fick sin underbara Celin. Lela och Curtis fick en underbar liten Cash!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du í år?
USA och Norge.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009 ?
Ett bröllop hihi

7 . Är det någon dag som du alltid kommer att minnas?
Japps den 26 september. Vår förlovningsdag!

8. Vad var din största framgång 2008 ?
Att jag äntligen verkar ha hittat mitt lugn och den jag vill leva med.

9 . Största misstaget ?
Vet inte...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, ja har haft en del förkylningar o så. Men inget allvarligt!

11, Bästa köpet?
Diskmaskinen haha

12. Vad spenderade du mest pengar på ?
Nöjen o räkningar

13, Gjorde någonting dig riktigt glad?
Förlovningen men oxå att det gått så bra med Körsbärsfettera =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008 ?
Oj finns så mycket bra musik men de får bli alla Volbeats låtar!

15 . Var du gladare eller mer ledsen under 2008 ?
Mycket gladare.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer ?
Inget skulle ja tro. Möjligen hunnit spendera mer tid me Malin o Hanna o alla underbara vänner!

17: Vad önskar du att du hade gjort i mindre utsträckning?
Jobbat haha

18, Hur tillbringade du julen 2008?
Med min o Kalles familj. Sen jobbade ja lite me!

19. Blev du kär i år ?
Nä förra året!

20. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewives.

21. Bästa boken du läst i år.?
Camilla Läckberg Isprinsessan.

22 Största musikaliska upptäckten i år?
Volbeat.

23. Något du önskade dig och fick?
En Ipod haha

24 .Något du önskade dig och inte fick?
Vet inte de ja.

25 . Vad gjorde du på din födelsedag 2008 ?
Oj då hade ja ett STORT kalas. Fyllde 25 år ju så de blev rajtan me nästan alla ja önskade =)

26.Finns det någonting som skulle gjort ditt år bätttre?
Mindre bråk med några....

27: Vad fick dig att må bra?
Kalle, Hanna, Malin i givetvis Körsbärsfettera!

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Phil Anslemo o detta vet Kalle haha

29: Vem saknade du ?
Tänker inte nämna några namn men det finns vissa....

30. De bästa nya människorna du träffade ?
Får nog bli hela bandet. Kände alla innan men inte lika bra o ja älskar de saker vi har tillsammans. Fått mycket skratt tack vare er!

Inga kommentarer: