fredag 2 januari 2009

Nya tag...

Jaha då har alla dessa helger äntligen tagit slut. Jag tycker att det är ganska skönt att de e över, misstänker att ja typ e den enda som känner så haha Blev en ganska trevlig afton på nyår trots att jag legat sjuk i 5 dagar. 40 graders feber och helt igen snorad! Usch! Men vi tog oss till Mårten o Maria. Blev god mat och massa trevligt umgänge! Var bra att få fira in det nya året med de som betyder mest =)

2008 var ett bra år. Har nog aldrig upplevt så mycket lycka under ett år. Jag har lärt mig vad som är viktigt i livet och det tror ja kommer bidra med många fler år som är övervägande bra. Tänk att man blivit så stor med. JAG ska gifta mig snart!! Hur sjukt är inte det??

Vi fick bestick av mamma o pappa i jul. Men vi var tvungna att köpa till lite flera + att det inte var me några teskedar. haha så lätt va inte det! Det visade sig att de inte säljer teskedar i samma sort! Hur idiotiskt e inte det? Alla vill väl ha teskedar oxå? Jaja hur som fick ja köpa ett annat märke. Sen till min fasa upptäckte jag hur svårt det är att hitta raggsockar me!! Hallå!! Efter mycket letande hittade jag det till slut på Åhlens....

Nu tillbaka till pluggandet o sen blir detta jobba helgen lång!

Inga kommentarer: