måndag 26 januari 2009

Festival spelning =)



Rasslepunkrock 2009




Japps då var det bokat att vi ska spela på Rasslepunkrocken. Ska bli så skoj! Det enda som blir lite jobbigt e att vi veckan efter detta ska på Sweden Rock. Så de blir festival i en och en halv vecka i sträck. Förhoppningsvis ordnar vi husvagn till alla dagar.

Helgen har varit väldigt varierande. Fredagen slutade med att jag satt hemma själv och tittade på tv. Kalle var hemma först vid 22:30 från sitt jobb....Lördagen började hur illa som helst och som jag skrev var jag jätte ledsen. Kände mig alldeles tom. Hur som tog jag krafter till mig och städade lägenheten när Kalle väl åkt till jobbet igen. Trodde Kalle skulle bli borta hela kvällen me men han kom hem redan vid 16 tiden. Bestämde mig hur som för att jag behövde göra nåt kul för att släppa alla måsten en stund. Åkte till Hanna och vi hade tjejkväll =) Var riktigt skoj! Sen hamnade vi på Husaren där vi mötte upp killarna. Blev en sjukt rolig afton med en massa skratt och en massa dans! Efter detta blev det efterfest hos Hanna o Calle. Kom i säng först vid 05... men det var det värt!

I söndags åt vi brunch med Sandra, Per, Marcus och Andreas på Pim´s. Var längesedan vi gjorde de, saknar allt sommrarna och brunch hihi Sen tvättade vi och planerde ytterligare för bröllopet. Så nu har vi bokat resa till helgen efter med. Det enda stora som e kvar för oss nu är maten. Det hänger fortfarande lite löst...men men de hoppas ja på att kalle fixar idag!

Inga kommentarer: