måndag 12 januari 2009

Trött...

Ibland händer saker som man inte önskar... Efter förloppet blir inte alls bra. Vad har jag med att göra vad andra människor gör? Vare sig jag vill eller inte hamnar jag helt plötsligt mitt i gröten och det har egentligen inte alls med mig att göra. Jaja nu är läget som det är men det känns som hur jag än gör så sårar jag någon och då som sagt handlar detta egentligen inte ens om mig. jobbigt att såra människor man älskar och bryr sig om. Vill och kommer inte välja någons sida. All gammal skit kom upp på grund av någon anonym skrivit på min bilddagbok angående valet av min brudträna. Ja, Kalle och Hanna tolkade kommentaren helt klart som negativ men idag sa någon till mig att det kanske inte var illa menat...vad vet jag? Min uppfattning var att det var det men o andra sidan finns de något rätt eller fel? Hur som vet jag inte vem det var som skrev kommentaren och jag vill inte veta det heller. Jag tänker inte spekulera i vem det var och jag har inte riktat min besvikelse på någon specifik för jag vet inte vem det var. Spelar egentligen ingen roll heller för den delen. Hade ett givande samtal under eftermiddagen idag i alla fall och jag hoppas att det rede upp en del. Ni betyder mycket för mig allihop, attans att allt skulle strula till sig så. Gör ont i mitt hjärta... Bröllopet känns onekligen långt borta just nu...

Spelningen i lördags gick väl okej. Alla som såg oss var jätte nöjda men vi kände nog att det kunde ha gått bättre. Men det var riktigt skoj och vi fick trots detta massa beröm =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja hade heller inte tagit de negativt om ja läst de själv:)
ja fråga ju oxå dig om inte du skulle ha hanna, o ja fick mitt svar...nog me de det är erat bröllop, men det är tråkigt att folk sårar dig hjärtat! <3

Lela sa...

det är inte ditt fel att saker som denna inträffar bejbi. Jag fattar oxå att det kanske inte var illa menat men ibland kan en "inte illa menad" kommentar såra oxå, o då är det ok att känna sig sårad. Hela fadderullan handlade ju inte om att peka ut någon, utan det handlade ju om att någon skrivit något negativt ang ditt bröllop. och en :( är ju faktiskt negativ. Det var det som gjorde mig baskad, för dina val ang ditt bröllop förtjänar en :)

Crowfoot sa...

Usch va tråkigt att de blev så stort detta. Folk som kommenterar anonymt borde avskaffas de leder alltid till tråkigheter.
Hoppas du förstod att den kommentaren jag lämnade på din BDB endast var med min systers bröllop och kriget innan det i tanken.
De är alltid tråkigt när folk känner sej utpekade oavsett vem det är, hoppas detta nu bara kan släppas och ni får ett underbart bröllop med planeringen innan.