torsdag 8 januari 2009

Så GLAD!

Nu börjar jag äntligen verkligen längta till bröllopet!! Har hittat den perfekta klänningen =) Stilren, enkel med ett svart siden band under bysten precis som ja ville ha de. Åkte först till Kristina boden i stan men de hade inget bra. Bara en massa pärlor, rysch rysch och marängklänningar. Kände mig ganska vemodig när vi gick därifrån.... Kostade lika mycket att hyra en klänning där som att köpa en!! Hur sjukt e inte det!! Hur som åkte vi vidare till St Remi och det var ett lyckokast. Efter jag beskrivit vad jag var ute efter plockade hon fram den perfekta klänningen på en gång! Blir så bra! Sen var det billigare oxå. Behöver inte ens tänka på smycken för de får jag låna tillsammans med klänningen. Det enda jag behöver fixa själv är skor och underkläder. Kostade bara 2500 kr så nu är jag nöjd. Vi ska dit i mars igen för att måtta och för att välja brudtärneklänning till Malin. Känns så bra! Nu ska ja beställa min lilla koaffer till håret med. Den ska Tottas kompis Emma få göra åt mig så den kommer jag ju att ha kvar efter bröllopet me tanke på jag endast hyr klänningen. Vet inte vad jag skulle ha den till sen iof...

3 kommentarer:

Hanna sa...

vad roligt! grattis =)

Anonym sa...

så roligt.
det var ju bra at du hitta en efter dina önskningar.

Anonym sa...

oh det låter ju hur tjusigt som helst!!!!!
gillade ide´n om tårtan mä hihi!!!!

men ojoj jag å Hanna kanske borde börja tänka ihop lite snart....