onsdag 10 mars 2010

Magisteruppsats!

Det är vad jag spenderar all min tid med just nu. Denna veckan har jag studievecka så jag pluggar så de bränner i fingrarna. Sen börjar det jobbiga med jobb och plugg...suck. Men hur som är detta det sista nu och vi kommer vara klara med uppsatsen i maj =) Tänk positivt!

Ni alla som läser min blogg antar jag vid det här laget vet om att vi ska få tillskott i vår familj. Ankomsten i nuläget är beräknat till den 28 aug. Känns overkligt stort! Kan nog inte beskriva det med ord! Går inte längre att dölja då jag allt börjar få en liten kula hihi mys!

3 kommentarer:

LinaLundberg sa...

Grattis min vackra! Om ni bara visste vad som väntar ;) underbart

LinaLundberg sa...

skit nu blev det 2 istället för en ;) du får ta bort ANNA

LinaLundberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.