måndag 8 mars 2010

Thailand!

Då var vi hemma igen! Vi har haft det helt underbart. Har varit riktigt skönt att bara släppa alla måsten och bara njuta. Vi ändrade vår resa lite dock, vi stannade på Koh Tao istället för att åka till Phuket och PhiPhi. Så vi landade i Bangkok och flög därifrån till Koh Samui. Sen var vi där i några dagar och sen vidare till Koh Pangan. Där spenderade vi nästan en vecka innan det bar av till lilla Koh Tao. På Koh Tao fann jag mitt paradis så vi blev kvar där i nästan 2 veckor. Vi bara slappade, solade, badade, fick massage och åt god mat. Vi åkte sedan tillbaka till Koh Samui för att gå på en festival: Re-earth. Där spelade bland annat Shara Hotnights och Timbuktu. Var en upplevelse att få se det i Thailand. Sen åkte vi tillbaka till Bangkok och shoppade loss i några dagar. Bodde i en skyskrapa. Vi var på bio två gånger. Det tuffaste var att kika på Avatar i IMAX 3 D.

Lite otur har vi allt haft med då jag fick dra en visdomstand. Men tro det eller ej det gick bra trots min tandläkarskräck! Tandläkaren var som Tony Irwing fast sju resor värre och sen kunde han knappt någon engelska. Men efter många men och om löste det sig och tanden togs bort och ingen infektion blev det. Jaja jag lägger ut lite bilder istället =)























































1 kommentar:

LinaLundberg sa...

Åhhhhhhhhh ANNA vilka mysiga bilder, sååååå gosigt juh! Jag vill oxå ut å resa! stora gosiga kramar