måndag 31 maj 2010

Föräldragrupp!

Idag var det träff 2 på föräldragruppen. Vi fick se en film om förlossning, prata en massa förlossning och sen kom BVC och informerade oss om deras verksamhet. Jag tycker att det är bra med gruppen men ja får lov att erkänna att det blir en märklig stämning! Men de känns givande.

Annars flyter allt på. Magen växer å växer å mamman blir tröttare å tröttare haha. Börjar känna att allt tar emot lite. Tål inte så värst mycket stress vilket min stackars make får känna på titt som tätt. Men jag tror allt kommer blir bättre när jag väl får gå hem från jobbet å bara ta dagarna som dom kommer. Men tänk jag är redan i vecka 28 så tiden bara rusar iväg!

I helgen har vi vart på Ikea å införskaffat möbler till Pyrets rum. Ska bli så mysigt att bara få stå i rummet å se att detta är vårt barns rum! Efter detta åkte vi lite MC. Kalle har nu hämtat hem sin HD å det gick att åka med. Men jag tror att det kommer endast ta några veckor innan jag inte kommer upp på den, magen kommer att ta emot. Nopp nu ska ja kika på desperate housewives å bara mysa innan ännu en dag anländer....

Inga kommentarer: