tisdag 4 maj 2010

Tisdagarna!

Nu är det inte många plugg dagar kvar. Känns sjukt skönt. Jag är klar den 4 juni. Då har äntligen den dag jag väntat på i 2 år anlänt: Jag är klar PSYKIATRISJUKSKÖTERSKA!! Jippi!! Det enda vi har kvar nu innan dess är att få examinatorns omdöme nästa tisdag, sedan ändra efter detta å sist men inte minst presentera vad vår studie har visat uppe på sjukhuset i Borås. Eller ja jag måste ha läst två uppsatser till tills nästa tisdag då vi har ett seminarie med men det känns som a peace of cake!

Idag har jag redan hunnit med att läsa en uppsats å tränat. Ikväll ska jag å älskade maken fortsätta greja i trägårn. Kalle har varit så himla duktig å satt vår häck igår. Ska bli skönt när den växt lite så att det blir lite insyns skyddat här. Tänk så mycket projekt man har att fixa med när man äger ett hus. Jag tycker det är mysigt!

1 kommentar:

Lela sa...

du e fan dutti du!