måndag 24 maj 2010

Magsjuka

Japp denna hemska sjukdom drabbade mig mellan fredag å lördag. Jag trodde uppriktigt att jag skulle dö... spydde typ 8-9 gånger och hade diarre. Att vara magsjuk med en stor gravid mage kan jag kan meddela alla att det är inget man borde testa på, det var hemskt. Vi hade ju våran bröllopsdag i fredags å helvetet bröt ut precis när vi skulle sätta hos och äta den tre rätters middag vi lagt. Mindre skoj! Sen låg jag här hela lördagen när jag egentligen skulle vara på bröllop... jag tyckte fruktansvärt synd om mig själv vill ja lova. Nu mår jag bättre men är fortfarande lite små trött å det lär jag nog vara ett tag...

Idag har vi varit på föräldrar gruppen för första gången å det var en skum upplevelse. Inte negativ men bara konstig. Jag tror i alla fall att det kommer att bli bra =)

Har fikat med Åsa i 2 timmar ikväll vilket var välbehövligt! Tack vännen för att du finns!!

2 kommentarer:

Lela sa...

ditt lilla kräks!!! blev pyret hyper när du hade magflunsan? för det bidde den här bebin.......det sparkade som tysan o jag tyckte så synd om den lilla giisen som aldrig fick sova för att magen krampade runt den :( Bra att du mår bättre! lav jo

Sjöstrand sa...

Pyret var riktigt aktiv ja men ja försökte tänka att den tyckte de va skoj =) Ja menar det måste ju ha varit världens diskotek i magen :P Lav jo!!