fredag 31 december 2010

År 2010



Detta året har för mig varit toppen! Tänk att ja har fått denna lilla underbara varelse i mitt liv. Att mitt liv skulle förändras så som de gjorde när man blir förälder kunde ja aldrig drömma om. Men förändringen är positiv. Måhända att man inte kan vara med på alla fester å allt som sker men det Mila ger är tio gånger bättre, om inte mer! Innan vi fick Mila hade vi en bild av hur det skulle bli men ja ser att den bilden var en helt annan. Det är en total omställning av ens liv men tänk så mycket bättre mitt liv är nu! Allt har sin tid å det är skönt att de olika faserna i ens liv kommer å går. Jag var lycklig innan, hade kanon skoj med vänner å festande MEN mitt liv nu är absolut inte mindre skoj!

Är dunder trött då lillan var vaken länge mitt i natten... Hon skriker inte eller så men ligger å grejar i sin säng å då kan ja inte sova. Plus att man får springa å sätta i tutten hela tiden. Kanske ingen toppen start inför kvällen men men de får gå. Lär va total död imorgon haha.

GOTT NYTT ÅR ALLA UNDERBARA VÄNNER!! <3

5 kommentarer:

Lela sa...

klockren Milabild!! <3<3 gott nytt år finaste sjöstrandarna

Sara Sandin sa...

Vilket härligt kort! =)
Gott Nytt År! Kram

madde sa...

gud så söt hon ä!!

Sara sa...

Underbar bild!! =)

ema sa...

Gott nytt år på dig och herre gud vad stor hon börjar bli, en riktigt söting!! mys på!!