tisdag 21 december 2010

Jaha

då var de dags för lite halsont igen... suck! Jag har verkligen inte tid (kan tänka mig precis som övriga Sverige) att vara sjuk nu innan jul. Jag har inte ens ordnat klart alla julklappar och börjar känna mig smått stressad över detta. Jaja ingen ide att gnälla bara att göra som min kära make sa igår å han har alldeles rätt!

Mila har kommit på att de är roligt att gapa å vråla nu haha hon tror nog hon pratar men de låter HÖGT! Haha hon är så söt. Trodde aldrig ja skulle kunna älska nån så mycket men de gör ja! =)

Idag ska vi koka lite dillkött å kanske åka en sväng till Oliver å kika på hans nya möbler i hans rum. Detta får de bli om ja inte är för dålig och om inte vi portas då andra inte vill bli sjuka nu.

Å Mila har äntligen fått sin kusin Molly nu =) Grattis bror å Sara!! Längtar tills vi får träffa de lilla underverket!!

Inga kommentarer: