lördag 4 december 2010

Lördag

När man vaknar upp med denna lilla söta tjejen kan man ju inte bli annat än glad! Mycket händer med Mila nu. Mila mumsar fortfarande i sig banangröt å har nu även accepterat potatis/palsternack purén. Att rulla runt övas de på å likaså att kunna hantera de små händerna man upptäckt. En riktig liten pratkvarn är hon med å emellanåt kommer de verkligen små tjut haha.

Zally ska va hos oss till imorgon då mamma å pappa är i Gbg. Så ikväll blir de bara till att vara hemma å mysa. Har redan tränat mina tre ggr denna veckan så ja kan vara hemma med gott samvete.

Idag händer de stora för mig, jag ska avfärga å klippa mitt hår! Hjälp! Jag har haft svart å rött så länge att ja inte vet nåt annat... Ska bli spännande att se hur detta blir. Kommande färg beror lite på hur bra avfärgningen svarar på mitt hår. Kanske att ja bjuder på en liten bild här sen!

2 kommentarer:

Hanna sa...

KANSKE bjuder på en bild? Det måste du göra! ;)

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Oooh, jag vill också se. Så jag säger som Hanna; du måste bju på bild! ;)