söndag 23 januari 2011

Helgen!!



http://jointhemovement.se/

Här är länken till stadiums 21 dagars pass som dom börjat med. Ja tycker de e sjukt skoj å tycker om att få inspiration till träningen. Jag hinner inte alltid ta mig iväg till gymmet å har ju som mål 3 ggr i veckan, men ja önskar att ja hann mer å då passar detta ypperligt! Jag har kört två pass åt gången å då tar de ca 35 min med stretch å uppvärmning oxå. Mila kan ju hänga med hon med =) Så idag har jag tränat å handlat å lagar nu en go söndagsmiddag.

Igår var vi på kalas hos Lena å Johan å de va riktigt skoj!! Jag hade tänkt festa men gjorde de inte i slutändan i alla fall då ja ville amma Mila när ja kom hem. Men nu har ja lovat alla att så snart ja ammat klart ska ja ta mig en riktig party kväll. Men ja kan säga att jag har minst lika kul på några folkisar som en massa starköl, å ett plus är att ja mår bra idag! Torill var här å hade Mila å de hade gått toppen bra. Fick sovmorgon till 11 idag å de har inte hänt på säkert ett år haha. Nopp nu ska ja mysa me familjen innan den nya veckan startar. Spännande med både start av babylek å babysim!

Inga kommentarer: