måndag 17 januari 2011

Skidjacka

Japp då var det dags att inför skaffa sig en ny skidjacka. Sista veckan i februari ska vi ju till Vemdalen med Kalles familj å min jacka är på sista refrängen. Tycker de finns många fina men har svårt för att veta vilken som är bra? Jaja de ger väl sig.

Annars har helgen spenderats till största del med mamma å pappa å Åsa å Brage! Så trevligt så. Skönt att ha så underbara människor runt omkring sig. Jag har blivit förkyld igen med så ingen träning blev de...Fan till att man ska vara förkyld hela tiden! Är ju tredje gången på ganska kort tid som ja e dålig. Så idag, hur mycket jag än vill, får ja låta bli att träna =( Men en promenad tänker ja ta hur som annars lär ja å Mila klättra på väggarna här. Kom på härom dagen med att jag vill dra ihop tjejerna å äta ute å gå på bio!! Va säger ni mina sötproppar?? =)

Nu ska ja njuta av mitt kaffe innan lillan vaknar igen!

5 kommentarer:

emma sa...

Du skidar alltså? På längd eller på tvären?;) För min del blir det sin höjd pulka i nån olutande backe....:-D o After Ski förstås! Irish Coffee,mmmmm!

Sjöstrand sa...

Ja åker snowboard, brukar åka två veckor per år. Nu ska vi en vecka i år me tanke på Mila! Men farmor e ju me så den veckan lär ja få åka :) Men pulka är inte fy skam de heller! :)

Sjöstrand sa...

Å Irish coffe lär kanske me slinka ner ett par ;P

Anonym sa...

jag e med på mat o bio såklart <3 åsa

Hanna sa...

jaaa! <3