onsdag 26 januari 2011

Lycklig!

Jag tror aldrig ja kan bli så lycklig inombords som när lilla Mila är lycklig. Hon älskade babysimmet! Hon nöjt i fulla drag av att vara i vattnet å busa med pappa. Efter detta var hon helt slut så nu sover hon sin andra middagslur idag. Jag passar på att blogga å dricka en kopp kaffe.

Kalle jobbar troligen sent idag då de hade npn konferans. Eventuellt skulle dom ut å äta efteråt med. Så ja å Mila får ha lite tjejkväll här! Vi ska bara mysa! Jag borde städa här men dammtussarna lär inte rymma så jag kan lika gärna göra de en annan dag. Idag är även vilodag från träningen. Imorgon kör vi igen! Känner att jag verkligen har fått ett bra flow i träningen nu. Skönt när de är kul att träna!

Nopp nu ska ja spela lite super mario tills Mila vaknar å vi ska äta kvällsmat.

Inga kommentarer: