onsdag 16 februari 2011

Berg å dalbana kan man säga

Igår tog jag äntligen till mig Hannas super kur mot förkylning: Svälj en vitlök (som skurits i delar givetvis) med C-vitamin brus och ta sedan en whiskey innan sänggående. Jag hoppade whiskeyn då jag bara inte kan dricka det utan att kräkas men hur som mådde ja betydligt bättre idag! Från att har mått helt pyton med feber å skit till att vakna och bara känna sig lite förkyld. Skönt! Idag blir en vilodag till men imorgon hoppar jag på spinningen igen. Håller på att laddar för fullt inför min guru Olga Rönnbergs 12 veckors program med kost och träning som hon kommer att lägga ut/starta på sin blogg den 1 mars. Olga ger mig verkligen inspiration! Hon är 5 barns mamma å kan se ut som hon gör så då ska banne mig ja kunna fixa det!

Idag är det dags för babysim igen! Längtar redan då det är såååå mys!

Inga kommentarer: