måndag 14 februari 2011

Lite dålig....

På att blogga just nu. Har fullt upp men ändå inte känns de som haha. Mila sover fortfarande ganska dåligt på nätterna och jag börjar känna att det tar på krafterna. Stackars Mila själv, ja menar ja kan ju somna små stunder även fast hon är vaken men tänk så lite hon sover då. Hoppas de vänder snart och att de där jädra tänderna kan bryta igenom snart!
Om en vecka är vi i Vemdalen! Så skönt det ska bli att inte behöva ta allt ansvar själv på dagarna för Mila plus att ja får åka bräda!! Jag köpte mig en ny bräda för två år sen men har ju bara åkt en vecka på den då jag förra året fick sitta i stugan för då låg ju Mila i min mage. Tiden går så snabbt. Nu igår ändrade vi vagnen till sittdelen med. Oj min stora tjej! För varje sak man byter till större strolek eller måste justera relaterat till hennes ålder känns de lite sorgligt. Inte att det är minder skoj nu, snarare är hon roligare nu, men denna tiden kommer aldrig tillbaka. Det går ju aldrig att vrida tillbaka tiden och så är det ju med alla saker som händer egentligen.
Idag har jag bokat in hela fettera gänget på spa i lundsbrunn den 19 mars. Vi ska ha en heldag där å sen ska vi inta lite alkholhaltiga drycker på kvällen tillsammans. Ska bli toppen mys då vi ses för sällan nu! Saknar mina tjejor!

Träningen denna veckan har ja tänkt följande:
Måndag: Styrka ben (gymmet) plus promenad.
Tisdag: Activio.
Onsdag: Yoga.
Torsdag: Activio.
Fredag: Mammaexpress.
Lördag: Vila.
Söndag: Vila.
Sen blir det uppehåll en vecka när vi är i fjällen men där tränar man ju ändå varje dag!

Inga kommentarer: