tisdag 15 februari 2011

Sjuk igen



Alla förkylningsbasilusker lär älska mig i år. Var riktigt trött igår kväll och ställde in träningen och gick och la mig kl 21. Vad händer? Jo jag vaknar imorse helt igen korkad i näsan och riktigt ont i halsen. Det enda positiva idag är väl att Mila sovit hela natten utan att amma. Vaknade endast en gång runt 02 å då räckte det att sätta i nappen så somnade hon om. Fick även lite sovmorgon då Mila somnade om vid 07 efter att varit vaken en timme och sov då ända till 09. Så hon har ju varit snäll vilket är tur för ja mår skit. Har feber nu med =( Hoppas verkligen vi är friska till på söndag när det bär av mot fjällen. Så min träning får avstanna tills basiluskerna slutat busa runt.

Nä nu ska jag roa min dotter så gott ja kan och jag längtar redan nu till Kalle kommer hem och ja bara får lägga mig ner...

Inga kommentarer: