fredag 11 november 2011

Otydligt

Jag har ont i huvudet å helt slut. Har vart detta sen igår kväll. Gick och la mig tidigt igår för att få vakna å må bra igen men så blev det inte. Mådde kass genast när ja slog upp ögonen imorse å detta har hängt med. Tråkigt! Så jag gick hem vid lunch idag å har bara gjort minsta möjliga sen dess. Måste må bra imorgon när vi ska hänga med vänner å ta ett par öl... Ligger i sängen redan å ska sova! Hoppas de gör susen!

Telefonen har anlänt nu men sim kortet kommer först på måndag så den får ligga under helgen. Ändrade mig igen med mina mobiler så jag har nu tagit en Sony Ericsson xperia arc s. Kunde ta den på ett år för 549 kr i månad på Telia. Känns skönt att ha kortare bindningstid. Kan vara kul att prova nått nytt med. Är de skit blir det en ny iPhone fast om ett år då! Nä nu ska jag sluta min blå...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: