lördag 12 november 2011

Yes!!

Jag mår bra idag!! 9 timmars sömn gjorde susen å nu har huvudvärken å tröttheten släppt. Så nu kan jag vara med ikväll. Mila ska sova hos farmor men hon e tillbaka här redan kl 12 imorgon för då ska vi på farsdag middag hos mamma å pappa. Mys! Kvällen ska bli skoj skoj! Var ett bra tag sen ja bara fick va ja en lördag kväll så de ska bli skönt. Vi ska bara sitta hemma å dricka ett par öl å prata strunt med några av de fina <3

Har precis kört veckans sista träningspass. Trots sjuka har denna vecka förlöpt bra. Nästa vecka kör jag samma upplägg. Jag är stolt över mig själv att ja lyckats köra styrka på morgonen å cardion på kvällen. Inte illa när man jobbar men jag har verkligen upptäckt att jag blir mycket piggare om jag tränar än sitter i soffan. Sen tar ju bara cardion 20 min när man kör intervaller vilket inte är lång tid att lägga på kvällen när Mila somnat.

Haha så här fin sov stil har gumman :D



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Anna, det finns inget sötare än när äns egna barn sover, såååå gossigt, så många tankar i huvet får man om hur mycket dom betyder för än. Jätte söt är hon på bilden, lilla Mila stumpan