tisdag 28 augusti 2012

Mörkt rum å frusna händer

Blir tokig på hur svårt de är att lägga Mila sen vi fick ta bort sidan på spjälsängen. Det gjorde vi ju ibörjan av sommaren då hon börja klättra över den och i ca 6 veckor testade vi att vara utanför och bara lägga tillbaka henne i sängen. Detta funkade inte utan Mila blev bara mer stressad. Då börja vi sitta bredvid henne och de blev bättre i ca 2 veckor men nu tar de skita lång tid igen! Upp till 2 h innan hon somnar om man har otur. Så vi har inga kvällar just nu utan vi sitter i ett mörkt rum... Hoppas detta vänder snart för jag blir smått tokig!

Annars är det hoj åkning som gäller nu. Kör så fort de går. Börjar bli kallt på kvällarna nu. Frös bra om händerna igår kväll. Pluggar inför teoriprovet med. Ska bli så skönt när detta är över!! Snart så... Mamma Boot Camp får jag dra igång till våren. Tiden finns inte nu. Men jag har många idéer och det ska bli sjukt kul :D längtar tills det är igång och jag får jobba lite grann med det jag älskar mest!

Träningen flyter på men inte så mycket mer just nu. Jag tränar men känner inte ett fullt fokus just nu. Kosten sköts och passen görs men inte så mycket mer! Men når jag kommer hem från Grekland blir de nytt upplägg och då ska de banne mig hård tränas :D Jag är så nöjd med mitt liv och vad min träning ger mig! Trots en stressig period prioriterar jag in träningen! <3

Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

Candra sa...

Jag tycker att du är skitduktig och jag är jätte impad av vad du åstadkommit hittills, ser en stor skillnad på "gamla" Anna och nya. Det är ok att inte orka ibland och jag håller tummar och tår för att det ska funka med läggningen av Mila. Stor kram till dig

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Åhhhhhh va jobbigt ANna, så trist.Om det känns bättre så tog våran stora 2 timmar på sig tills hon blev 2, varje nattning vi fick tvinga henne att sova. hemskt! hon kanske såver för länge på dagen? vad händer om ni hoppar över att söva henne på dagen? jag håller tummarna! kramar

Sjöstrand sa...

Tack Candra :D Man behöver höra det ibland å du har rätt tänk vilken förändring ja trots allt åstadkommit! Du med!
Tack för omtanken Lina! Vi har funderat på det men de skulle inte gå att hoppa sömn på dagen helt men hon får sova endast 1 1/2 h på dagen nu. Å de e lite för henne :P skit sur när vi väcker henne haha. Men vågar knappt skriva de men igår somna hon 19:30?! Bara för att ja skrev om de här kanske :P
Kram på er båda <3