torsdag 16 augusti 2012

Mycket slit!

Just nu rullar allt på 120. Mc körkortet är på slut spurten å jobbet är fullt upp på. Har kör mc måndag och tisdag efter jobbet. Igår va vi hemma och Kalle klippte gräset medans jag dammsög av de värsta hemma. Sen lagade ja å Mila mat. Hon är min lilla hjälpreda just nu :D Hann allt mysa massor med. Ikväll blir de fika på dagis innan vi ska ut med hojarna igen. Jag har denna vecka verkligen börjat få låg farts banorna på plats. Härligt att allt slit ger resultat. Är i ärlighetens namn nervös som skam inför mc kortet men de ska man väl vara.
Imorgon är de körlektion och sen ska vi åka till Stockholm. På lördag är äntligen dagen kommen med MBC utbildningen!! :D Ska bli så kul!! Även om de är massor att göra just nu så älskar jag mitt liv. All tid är så värdefull.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: